Mire várhatsz bezárva?

Itt lenne szabadulószobáink részletes leírása...
- ha nem lettünk volna lusták megfogalmazni a szöveget,
- ha úgy gondolnánk, akkor is bevállalnád (lennél oly merész), hogy rád zárjuk az ajtót,
- ha azt gondolnánk, hogy még mindig meg kell győznünk,
- és komolyra fordítva, ha ezzel nem lőnénk le a poént és vennénk el tőled egy élményt.
De csak azért, hogy legyen némi fogalmad, melyik pályán mire számíthatsz, mégis álljon itt egy kis szösszenet mindegyikről:

Balatonlelle, Siófok

Alaszkai expedíció (12.)

Indulj egy kalandos felfedező útra a hatos bázisról! Onnan kiindulva láthatsz néhány jellegzetességet Alaszkáról.. .közben Figyelni kell a részletekre, ügyeskedni a többiekkel és gondolkozni a továbbjutáson. De ne feledd: hatvan perced van, hogy megtaláld a kijárat kulcsát és visszatérj a valóságba!
Időpontfoglalás az Alaszkai expedíció pályára.

Aranyváros - Eldorádó (13.)

A legendák szerint létezett egy Eldorádó nevű ország. Egy Aranyország, ahol minden arannyal és drágakövekkel volt díszítve. Sokan elindultak, hogy megkeressék eme legendás helyet, de a felfedezőutak sorra kudarcba fulladtak. Nem sokan takáltak oda, de valaki mégis. Valaki, aki az aranyat megőrizte, a kincseket elrejtette, a kalandjait pedig feljegyezte. Ezekben van valóság és átverés, kaland és útirány, arany és ami aranynak tűnik... és ebből a mini Eldorádóból csak akkor tudsz kiszabadulni, ha megismered a titkokat, megfejted a jeleket és felismered, hogy mely kincsek valódiak a felsorakoztatottak közül! Figyelj és légy résen, mert semmi sem véletlen!
Időpontfoglalás az Eldorádó pályára.

A jóslat (14.)

A jòslat szerint 8 személy együttes ereje képes csak arra, hogy megmentse a Földet a végveszélytől. A játék során több névvel fogtok találkozni, de ahogy haladtok előre, összesen 8 személy kilétét kell hatàrozottan megtudnotok, megtalálnotok, kiválasztanotok! Amikor ez megvan, akkor tudtok majd kiszabadulni.
Időpontfoglalás az A jóslat pályára.

Siófok, Balatonlelle

Áldozat (5.)

A bűntényeknél minden esetben van elkövető, sokszor sajnos áldozat is. Az áldozatot több módon érheti sérelem, a mi esetünkben nyoma veszett. A rendőrség átkutatta egy gyanúsított lakását és arra a következtetésre jutott, hogy valóban ő rabolta el a fiatal lányt. De vajon hova tűntek? Hová tudott egy ember úgy elhurcolni egy másikat, hogy ez senkinek nem tűnt fel? Hogyhogy eddig nem kapott segítséget senkitől? Gyere el hozzánk és fejtsd meg a titkot!
Időpontfoglalás az Áldozat pályára.

Elítélve (3.)

Tapasztalataink szerint jól érzitek magatokat "betörőként" a játékban. Ezért úgy gondoltuk, hogy ezt a pályánkat is arról az oldalról közelítjük meg, ahol azért az emberek kevés százaléka járt .... ami a való életben persze szerencse!

Ezúttal egy gyilkosság helyszínén találod magad. Szép sorban kerülnek elő a bizonyítékok, melyek persze mind-mind ellened szólnak! Erre már a rendőrség is rájött, megtalált és börtönbe zárt. Annyira hihetően próbálod meggyőzni őket, hogy Téged csak belekevertek a gyilkosságba, meg hogy valaki szándékosan úgy tervelt ki mindent, úgy hagyott nyomokat, hogy Te legyél a gyanúsított, hogy végül kapsz 60 percet... vagy bebizonyítod az ártatlanságodat és szabadulsz vagy hosszú-hosszú évekre rács mögé zárnak! A végső, mindent eldöntő kódhoz meg kell találnod az egyetlen bizonyítékot, amely örökre tisztázhatja a neved! Sok sikert ....
Időpontfoglalás az Elítélve után pályára.

Láthatatlan fény (7.)

A pálya érdekessége, hogy nincsenek odabent lakatok. Egy sincs. Sem kulcsos, sem számzáras. Ez nekünk is új, de eddigi tapasztalataink alapján nagy kihívás rutinos szabadulóknak is, mert számok hiányában kicsit máshogy kell gondolkozni. Sokkal hangsúlyosabb minden tárgy, minden jel és minden feladat megoldása titokzatosabb. A megfigyelőképesség fontosabb, mint eddig bármikor! Legyen a csapatod kezdő, haladó vagy éppen profi a szabadulásban, ha nem félsz hogy elbuksz, gyere és keresd a láthatatlan fényt!
Időpontfoglalás a Láthatatlan fény pályára.

Székesfehérvár, Balatonlelle, Siófok

Székesfehérvári pályáink jelenleg nem működnek.

                      

Már nem elérhető, de talán egyszer, valahol újra...

Éjfél után (6.)

Szabadulj Shívával! Shíva értékes, egyedi és az értéke felbecsülhetetlen. Ezért vannak akik az őrzésére esküdtek fel, mások pénzzé akarják tenni. Aztán ahogy lenni szokott, a védelmezők néha vérszemet kapnak .... mint Shíva esetében is. Akik őrzik, valójában el akarják lopatni egy tolvajjal, akinek a hajnali órákban kell érkeznie és még az éjszaka sötétjében távoznia. Kiszabadítani azonban nem olyan egyszerű. Gyorsnak és ügyesnek kell lenni, de ha már a kezedben van, segít a menekülésben. Legyetek gyorsabbak a tolvajnál! És, hogy mikor gyertek? Röviddel éjfél után...

Kalóz kaland (4.)

Ez a legnehezebb pályánk. Szerintünk is, szerintetek is és a statisztika szerint is.

A történet szerint egy kalózbanda újra fosztogatott. Egy lesifotós viszont rajtakapta őket és készített ellenük olyan bizonyítékot ami hiteles, valós és könnyen megszabadíthatja a vizeket ettől a csapattól. Sajnos a fotós az életével fizetett a képekért, a kalózok pedig úgy összekeverték a valós képet a saját agyszüleményükkel, hogy mindenkit megtévesztettek. Tehát a feladat adott... találjátok meg kalózaink valóságát!

A titokzatos erdő (10.)

Hirtelen egy ismeretlen helyen találod magad. Mintha valami rejtélyes és furcsa erdőben kóborolnál... ahogy egyre beljebb és beljebb keveredsz, lassan besötétedik. Keresed a kiutat, megleled az erdő kincseit.. Keresd azt, amelyik a legmélyebben van elrejtve... aztán valaki el fogja kérni. Ha ki akarsz jutni, ne hezitálj! Add a kezébe!

Donor (8.)

Dr. White transzplantációkat végző orvos, aki elkötelezetten kutatja fel a szervadományozókat a betegeinek. Most minden eddiginél komolyabb oka van arra, hogy időben találjon valakit, aki éppen tökéletes. Aki tökéletesen megfelel, aki tökéletes donor! Aki talán pont Te vagy!?

Szemfüles betörő 
- avagy mit érezhet egy tolvaj munka közben?
(1.)

Ez a pálya alkalmasabb kezdőknek, de érdekes a haladóknak is. Szeretnénk nagyobb sikerélményt adni azoknak, akik talán életükben először játszanak szabadulós játékot, de szeretnénk megadni a szabadulás, gondolkodás és izgalom élményét azoknak is akik többfelé játszottak hasonló játékot.

Képzeld magad egy betörő szerepébe, egy szépen berendezett kis lakásba. A feladat megszerezni a tulajdonos értékeit, pénzét. Te pedig:
- pontosan tudod, hogy miért jössz ide.
- pontosan tudod, hogy a senki nincs otthon.
- pontosan tudod, hogy nem is jönnek haza, mert egy szemfüles betörő jó előre leinformálódott és
- pontosan tudod, hogy a tulaj nyaral.
- pontosan tudod azt is, hogy hogyan jutsz be a lakásba.
De van egy kis baj ... azt nem tudod, hogyan fogsz onnan kijutni. A riasztó nem riaszt azonnal, van 60 perced megfejteni és végigvinni azt a kódrendszert, amellyel el tudsz menekülni - különben magyarázkodhatsz másoknak, hogy mit is keresel ott ?!

Dr. Alan Black szobája (2.)

Ez a pálya minden bizonnyal összetettebb és több benne a talány is, mint más játékunkban. A szabadulás sokkal nehezebb, a csapatmunka pedig fontosabb, mint gondolnátok!

Képzeld magad egy magányos és kicsit meggyengült idegrendszerű feltaláló házába, akinek egyetlen célja, hogy feltalálja az időutazást. Dr. Black olyan sokat olvasott, hogy nem elégedett meg a jelenkorral, hanem ott akart lenni, amikor a piramisokat felépítették, kezet akart rázni Kopernikusszal sőt még az igazi vadnyugatra is el akart látogatni. A siker érdekében mindent megtett, mindent feláldozott. Egyetlen kérdést mégis hátrahagyott.... vajon feltalálta az időutazást és boldogan vándorol a múltban és a jövőben vagy megöregedve, magányosan távozott a világról?! A feladat tehát annyi, hogy a lakásában keresve, kutatva és gondolkozva megtaláld a választ és ezzel együtt a szabdulás kulcsát! Vagy talán félsz bemenni egy őrült feltaláló házába, akiről évek óta senki nem hallott semmit?.

Sárkányok földje (11.)

Vajon léteztek valaha sárkányok vagy csak a fantázia szülöttei? Gonoszok voltak vagy szelíd óriások? Vagy talán volt köztük ilyen is olyan is?
Akárhogy is... ha kedveled őket, szabadulj velük! Szabadulj eme fantáziadús élőlények segítségével! De jól figyelj, különben tévútra visznek! Indulj és derítsd ki, hogy melyikük volt vagy lesz a nagyvezér!

Az erotika hálójában 18+ (9.)

Erre a pályra maximum 4 személyt tudunk beengedni a szokásos 6 fő helyett és csak 18 éven felülieket.

Egy igazán nagy ritkaságot alkottunk meg a szabadulós játékok történetében és reméljük, hogy sokan közületek - mert biztosan nem mindenki- eljön, megpróbálja és élvezi is a játékot!
A 18-as korhatár és a pályanév  miatt már biztosan sejtitek, hogy csináltunk egy pályát, melyben a szabadulás élményét erotikus elemekkel gazdagítottuk. A játékok kialakítása közben folyamatosan az volt bennünk, hogy nem csak szerelmespárokat vagy lány- és legénybúcsús csapatokat várunk, hanem egyszerű szabadulni vágyókat, akik kicsit másra is kíváncsiak lehetnek. A lecke így nem volt könnyű, de talán sikerült megvalósítani.
Külön története nincs a pályának... a megoldandó feladvány annyi, hogy vajon kik lehetnek a lakói eme buja vágyakat sejtető szobának?
Egy szabadulós játék, ahonnét szabadulni szeretnél és mégsem akarsz elmenni....
És végül egy jó tanács: gondoskodj arról, hogy a játék estéjén ne maradj egyedül!  ;)